ВЕКТОР МАРКЕТИНГА ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ – ИНСТРУМЕНТ НЕООБНОВЛЕНИЯ ЭКОНОМИКИ

Аннотация

В статье на основе концепции инновационного маркетинга предложена новационная методика для создания инновационных товар-услуг на основе неоинформации. Дана оценка перспектив развития новой экономики на практических примерах. Обоснована необходимость научно-инновационного подхода в инновационном развитии новой экономики России с социально-экологическим аспектом. Предлагается научное осмысление значимости и необходимости инновационного маркетинга на всех уровнях управления экономикой.

INTERACTION MARKETING VECTOR – INSTRUMENT OF NEOUPDATING OF ECONOMY

UDK: 338
page. 76-83
Ovcharenko Georgy Vasilyevich,Larkina Nataliya Georgievna, Tagayev Alexey Vasilyevich

Abstract

The article is based on the concept of innovative marketing proposed innovative methodology for innovative product-services based on a neo-information. The estimation of the development prospects of new economy on practical examples. The necessity of scientific and innovative approach to the innovative development of the new Russian economy with the socio-environmental aspect. Offers a scientific understanding of the importance and the need for innovative marketing to all management levels of the economy.

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##