МУЗЫКАЛЬНЫЙ ФЕСТИВАЛЬ КАК ИНСТРУМЕНТ ПРОДВИЖЕНИЯ ТЕРРИТОРИАЛЬНОГО БРЕНДА

Аннотация

В статье представлено исследование музыкального фестиваля как одного из креативных инструментов продвижения бренда территории, города. На основе анализа сущности и роли музыкальных фестивалей в территориальном брендинге, проблем, конфликтов и противоречий, возникающих при их использовании, разработаны принципы и составляющие музыкальных фестивалей как инструментов продвижения территориального бренда.

MUSICAL FESTIVAL AS A TERRITORIAL BRAND PROMOTION TOOL

UDK: 659.1
page. 61-64
Ponomareva Alexandra Michailovna, Ponomarev Maxim Alexandrovich

Abstract

The article describes the existing ratings / indices of territories, assesses the possibility of their use in studies of territorial brands. Based on the analysis of the content and metrics of territorial ratings / indices, their classification has been developed, a rating / index system for marketing assessment of a territorial brand has been systematized, and the possibilities of existing territorial indices / ratings usage in the field of territorial brand management have been outlined.

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##