СЕРВИСНАЯ ОРИЕНТАЦИЯ МНОГОФУНКЦИОНАЛЬНЫХ ЦЕНТРОВ (МФЦ) В ЭПОХУ СОЦИАЛЬНОГО ДИСТАНЦИРОВАНИЯ (О ПРЕДОСТАВЛЕНИИ ПУБЛИЧНЫХ ГОСУДАРСТВЕННЫХ УСЛУГ В УСЛОВИЯХ ПАНДЕМИИ COVID-19)

Аннотация

В данной статье рассматривается влияние пандемии COVID-19 на предоставление публичных государственных услуг многофункциональными центрами (МФЦ). В рамках исследования были проанализированы меры предосторожности и недопущения распространения коронавирусной инфекции, введенные на территориях многофункциональных центров. Был проведен опрос граждан, получающих услуги в МФЦ, с целью выяснить уровень изменений в сервисной ориентации многофункциональных центров с начала пандемии и введения мер предосторожности. Результатами исследования стали данные о высоком уровне работы, проделанной администрацией МФЦ с целью поддержания сервисной ориентации и уровня удовлетворенности граждан.

SERVICE ORIENTATION OF MULTIFUNCTIONAL CENTERS (MFC) IN THE ERA OF SOCIAL DISTANCING (ON THE PROVISION OF PUBLIC SERVICES IN THE CONTEXT OF THE COVID-19 PANDEMIC)

UDK: 332
page. 296-301
Tumanyan Garnik Vaginakovich

Abstract

This article examines the impact of the COVID-19 pandemic on the provision of public services by multifunctional centers (MFCs). The study analyzed the precautions and prevention of the spread of coronavirus infection, introduced in the territories of multifunctional centers. A survey was conducted of citizens receiving services at the MFC in order to find out the level of changes in the service orientation of multifunctional centers since the beginning of the pandemic and the introduction of precautions. The results of the study were data on the high level of work done by the MFC administration in order to maintain service orientation and the level of satisfaction of citizens.

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##