МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ НА НЕОФИЦИАЛЬНОМ РЫНКЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УСЛУГ АЛТАЙСКОГО КРАЯ
Аннотация
В работе обосновываются теоретические аспекты неофициального рынка образовательных услуг (НРОУ). Анализируются основные результаты маркетинговых исследований, выполненных на примере вузов Алтайского края, подтвердившие прогнозные оценки относительно его развития в среднесрочном периоде. Делается вывод о восприятии НРОУ большинством населения как некой нормы постиндустриального развития.
MARKET RESEARCHES IN THE INFORMAL MARKET OF EDUCATIONAL SERVICES OF ALTAI KRAI
page. 58-62
Abstract
Theoretical aspects of the informal market of educational services (IMES) locate in work. The main results of the market researches executed on the example of higher education institutions of Altai krai, the confirmed projections concerning its development in the medium-term period are analyzed. The conclusion about perception of NROU by most of the population as certain norm of post-industrial development is drawn.